De Wit-Konings Dakspecialist

Referentie projecten en klantgerichtheid

Aanbieden van referentieprojecten

Op verzoek kunnen wij referentieprojecten aanbieden zodat u kan ervaren hoe voorgaande klanten onze samenwerking hebben ervaren.

Service en klantvriendelijkheid

Hoewel er veel verschillen zitten in wat klantgerichtheid betekent per organisatie, zien we wel overeenstemming.
Klantgerichter worden gaat namelijk altijd over meer tevreden klanten krijgen. Dus zowel een grotere hoeveelheid tevreden klanten als een hogere tevredenheid bij die klanten. Meestal werken deze twee doelstellingen samen. Klanten die heel tevreden zijn vertellen het door en zorgen voor meer klanten.

Klantvriendelijkheid is vrij praktisch van aard. Het heeft bijvoorbeeld te maken met de manier waarop wij klanten te woord staat als ze naar ons toe komen met een vraag of een klacht. Of hoe een klantvraag afhandelt wordt.
Je bent bezig met klanten goed te helpen met iets wat op korte termijn opgelost moet zijn. Klantvriendelijkheid is vrij reactief.

Klantgerichtheid is meer strategisch van aard. Als wij werken aan klantgerichtheid, dan ben zijn we bezig een globaal beeld van de wensen onze klanten te krijgen.

Klantgerichtheid is proactief.

Klantgerichtheid begint bij ons in overleg te kijken naar de wensen en natuurlijk de technische mogelijkheden binnen het project.
Onze klanten kunnen bevestigen waar wij goed in zijn, maar ook vertellen waar de verbeterpunten in je organisatie liggen.
Dit is een constant proces, want de wensen van klanten veranderen ook constant. Als je klantgericht bent, ken je de veranderende wensen. Zo blijf je relevant.

Klantgerichtheid is voor iedereen iets anders.

Dat komt simpelweg doordat klanten van iedere organisatie iets anders verwachten.
Waar klanten bij de ene organisatie extreme klantvriendelijkheid verwachten, is dat voor een andere organisatie misschien amper van belang.
Bij de Mcdonalds verwacht je geen wachttijden, voor een ingrijpende renovatie is het juist zaak er echt de tijd voor te nemen.
Dit is precies wat klantgerichtheid zo ongrijpbaar maakt. Goede communicatie, duidelijke afspraken en offerte en door te vragen aan onze klanten.

Eigen mensen Wij werken met eigen vakmannen en zonder onderaannemers
Vaste prijs Vaste prijs, geen meerwerk of extra werk zonder overleg
100% tevredenheidsgarantie Wij zijn pas klaar als u tevreden bent
Geen voorafbetaling Bij ons betaalt u gewoon achteraf, wel zo prettig
100% gecertificeerd Wij voldoen aan alle certificeringen zoals NVBU, VCA & HHD
Totale ontzorging Wij regelen alles van A tot Z, zo zijn alleen wij verantwoordelijk
Eigen mensen Wij werken met eigen vakmannen en zonder onderaannemers
Vaste prijs Vaste prijs, geen meerwerk of extra werk zonder overleg
100% tevredenheidsgarantie Wij zijn pas klaar als u tevreden bent
Geen voorafbetaling Bij ons betaalt u gewoon achteraf, wel zo prettig
100% gecertificeerd Wij voldoen aan alle certificeringen zoals NVBU, VCA & HHD
Totale ontzorging Wij regelen alles van A tot Z, zo zijn alleen wij verantwoordelijk
banner